Netgotowka: logowanie

Zaloguj się do swojego konta, rejestracji i innych przydatnych linków

Nie podoba ci się oprocentowanie kredytu Netgotowka?

0,01% dziennie za pierwszą pożyczkę — wiele firm oferuje tę stawkę nowym klientom. Zobacz najlepszą ofertę pożyczki - zebraliśmy najbardziej opłacalne mikrokredyty na jednej stronie.

Pokaż wszystkie kredyty

Netgotowka: opcje pożyczkowe

Kwota pożyczki od 600 do 1 400
Okres kredytowania 14 do 42 dni
Efektywna stawka od 230,00% do 770,00% %

Dane kontaktowe Netgotowka

Telefon 731-830-030
E-mailkontakt@netgotowka.pl

Netgotowka: opinie klientów

wera80 publikuje opinię:
25 maja 2017
wszystko szybko i sprawnie, złożyłam wniosek i dostałam pożyczkę. portal jasny, profil klienta super, jest historia pożyczek, u innych tego nie ma. duuży plus!
kols2 publikuje opinię:
25 maja 2017
firma posiada rachunki w większej ilości banków, są większe kwoty pożyczek, itp
czemu w portalu są wciąż stare dane?
firma ok, dają info zwrotne o odrzuconym wniosku jak trzeba coś poprawić, inne firmy nawet nie informują że odrzucili...
kols2 publikuje opinię:
25 maja 2017
firma posiada rachunki w większej ilości banków, są większe kwoty pożyczek, itp
czemu w portalu są wciąż stare dane?
andrzej publikuje opinię:
28 listopada 2016
formularz jasny i szybko się wypełnia, nie to co w innych firmach. minimum formalności, nie dzwonią do pracodawcy i nie chcą do niego telefonów (jak w niektórych wnioskach o pożyczkę), kwoty ok do 1000 zł i ratalne do 4000 na 12 miesięcy. ja tam pożyczam i nigdy nie narzekałem na obsługę i koszty.
akat publikuje opinię:
28 listopada 2016
pożyczyłam dziś 1000 zł pierwszej pożyczki więc opis że maja 700 jest nieaktualny.
melka publikuje opinię:
28 listopada 2016
złożyłam wniosek i dostałam w kilka minut. prosto i szybko, więc mogę polecić.

a jeśli odrzucili wniosek to zapytajcie o powód odrzucenia, szybko odpisują na maile. mojej koleżance odrzucili wniosek a powód był błahy, jakaś pomyłka z plikiem, szybko się wyjaśniło i tez otrzymała pożyczkę.
ale
najczęściej ludzie są zadłużeni a potem się dziwią że nie dostają pożyczki...
ania publikuje opinię:
28 listopada 2016
wypłaty pożyczek szybkie, kwoty i koszty ok, w zależności ile potrzebujesz. formularz jasny i prosty, każdy może skorzystać, uczciwie, wszystkie dokumenty na stronie, b. polecam:)
Adam publikuje opinię:
11 kwietnia 2016
pożyczam 1500 na 6 tyg. w kilka minut dlatego polecam. godni zaufania
Ania publikuje opinię:
18 marca 2016
korzystam z ich usług od jakiegoś czasu i polecam. długi okres spłaty i szybka wypłata.
Katarzyna B. publikuje opinię:
18 marca 2016
Fajna opcja jak komuś brakuje na przykład na jakiś zakup :) Szybko przyznają kaskę więc na taką małą kwotę to opcja idealna.
karol publikuje opinię:
12 września 2015
obsługa miła, firemka fajna, kasa na koncie szybko na 6 tygodni. daję duży plus za to, że to polska firma:)
Miśka publikuje opinię:
12 września 2015
formularz ok, kasę dostałam szybko na konto.

na maile odpisują bardzo szybko, w wondze na odpowiedź mailową czekałam ponad 17 dni...

jestem stałym klientem i pożyczam 1500 zł na 6 tygodni! żadna firma tego nie ma. poczytajcie najpierw o ofercie, a nie słuchacie się innych zdesperowanych, którzy nie dostali pożyczki.
szalona publikuje opinię:
16 kwietnia 2015
Może i za dużo kasy nie dają ale na 42 dni, to juz jest coś!
Polecam!
maciej publikuje opinię:
13 kwietnia 2015
może faktycznie dużo kasy nie dają ale dają bez problemu na długo i za darmoszkę! same plusy
Januszek publikuje opinię:
19 marca 2015
szybko przelali kase. od momentu zlozenia wniosku do wplaty minelo zaledwie 10 minut.
Arek publikuje opinię:
18 marca 2015
ja tez polecam, szybka decyzja, kasa na koncie, solidna firma
kataj publikuje opinię:
18 marca 2015
polecam, 42 dni na spłatę! super i szybko.
maja publikuje opinię:
29 stycznia 2015
pieniądze dostałam szybko na konto, dlatego polecam. firma bez zarzutu.
karollina publikuje opinię:
18 września 2014
dostałam dziś pożyczkę 700 zł i polecam.
sławciu publikuje opinię:
11 sierpnia 2014
Nie dość że czas oczekiwania 3 dni ,dramat jak na chwilówkę , to jeszcze odmowa pomimo pozytywnej historii we wszystkich bazach . Żądają jeszcze potwierdzenia przelewu wynagrodzenia ,normalna żenada,dodam tylko że najlepsze chwilówki to Wonga i Kredito 24 . Net Gotówki nie polecam
michał publikuje opinię:
7 sierpnia 2014
zdecydowanie polecam, wszystko bez zarzutu.
mądra publikuje opinię:
6 sierpnia 2014
wszystko szybko i miło, więc polecam. dodatkowo nie dzwonią do pracodawców, więc nie ma obciachu.
Agata Bruź publikuje opinię:
16 czerwca 2014
złożyłam wniosek, wypełniłam formularz, załączyłam co trzeba i po kłopocie. pożyczkę otrzymałam szybko na konto. i nie dzwonią do pracodawcy - szanują prywatność. zdecydowane TAK! polecam!
xyz publikuje opinię:
2 kwietnia 2014
troche niskie kwoty pożyczek ale łatwo otrzymać gotówkę, polecam tą polską firmę pożyczkową!
Lagos publikuje opinię:
7 listopada 2016
Ok. Nie twierdze, że cennik jest idealny a oferta najlepsza na rynku ale mimo wsyztsko jest super. Bardzo szybko i uczciwie.
Asia publikuje opinię:
10 października 2016
kasa na koncie jest bardzo szybko, obsługa miła, formalnosci w sumie brak. Niech jeszcze wprowadzą damową chwilówke i będzie ok!
Miłosz publikuje opinię:
24 lipca 2016
Fajna pożyczka, gdy nie potrzebujesz dużo pieniędzy. Mi brakowało kilku stówek i sprawdziła się idealnie. Pieniądze szybko na koncie, termin spłaty wystarczający.
Greta publikuje opinię:
12 czerwca 2015
Sporo czasu na spłatę pożyczki, to duży plus.
Iza publikuje opinię:
13 października 2016
Formalności baardzo mało, tyle co nic, albo tyle co potrzeba:) Obsługa też miła i pomocna- szkoda tylko, że cennik nie jest lepszy.
sweterki publikuje opinię:
11 marca 2016
pierwszy wniosek mi odrzucili, w sumie nie wiem czemu. za drugim razem udało się. ogólnie firma okej.
samica alfa publikuje opinię:
11 czerwca 2015
Bardzo slabo! BARDZO!

Drogo!
Robert Wiszczyński publikuje opinię:
28 maja 2015
Kolega polecił NET GOTÓWKE, bo niby szybko a ja na kase musiałem czekać 24h!
Koszta nie małe! Więc oferta taka sobie! Żałuję, że posluchałem kolegi, a nie poczytałem najpierw o innych firmach!
Wiesiek41 publikuje opinię:
11 kwietnia 2015
najwiekszym plusem jest dlugi okres splaty, bo kasy daja malo!
detektyw publikuje opinię:
14 lutego 2017
W opisie portalu jest błąd, netgotówka sprawdza wszystkie możliwe bazy, cytat:

"Upoważniam serwis netGotówka.pl do pozyskania z Biura Informacji Kredytowej SA, Związku Banków Polskich, BIG InfoMonitor SA, Krajowego Rejestru Długów BIG SA oraz Rejestru Dłużników ERIF BIG SA informacji gospodarczych dotyczących moich zobowiązań"
Przemek publikuje opinię:
1 listopada 2016
Kwoty są zdecydowanie niskie. Za niskie. Konkurencja zabija się o klienta podwyższając kwoty pożyczki, a oni nic. Oferta słaba i w ogóle nad tym nie pracują. a poza tym jest drogo!
Filip Pietruszka publikuje opinię:
11 czerwca 2015
Nie polecam! Firma moze nie oszukuje ale caly proces trwa wieki i ma sie uczucie, ze trzeba sie prosic o pieniadze= a to chyba nie tylko nam powinno zalezec ale im tez
Daniela Wojcieszak publikuje opinię:
14 maja 2015
Dość kiepawa ta ich oferta prosze Państwa
Anonim publikuje opinię:
15 lutego 2017
Sprawdzają wszystkie możliwe bazy i po 20 godzinach "mielenia" wniosku odrzucają bez podania przyczyny mimo braków zaległości w spłatach. Nie polecam.
Gryzoń publikuje opinię:
24 listopada 2016
Starałem się o pożyczkę 500 zł w styczniu tego roku na 4 tygodnie, odrzucili. Wnioskować ponownie mogę w... styczniu 2017 roku. Bez komentarza
Wisielec publikuje opinię:
9 października 2016
Nie oszukujmy sie- oferta jest bardzo słaba. Dostępne kwoty są niskie, brak darmowej pożyczki i co najważniejsze- kiepski cennik. Polecam jednak konkurencje. Vivus, NetCredit, Grupa Ferratum, Wonga! Dużo, za darmo i bez problemu!
Robert publikuje opinię:
13 maja 2014
Z ciekawości złożyłem tam wniosek na 500 zł i odmówili ale dostałem u konkurencji więc nie płakałem z tego powodu.
Powyżej pokazuje 10 opinii z 41

Dodaj opinię


Wybierz ocenę